צור קשר
שלח
שם:
טלפון:
אימייל:
הערות:
+66-94-6814320
עברית English
חדשות ומבצעים בתאי פארדייז, ניתן לשנות טקסט זה דרך ממשק הניהול

התקן פלאש לא נמצא

חיפוש באתר
ממליצים
תאי פרדייז באינסטגרםתייגו את תמונותיכם ב #ThaiParadises ושתפו אותנו!
תנאי שימוש
תאי פרדייז מציעה מגוון רחב של טיולים,כרטיסים ושירותים ("מוצרים") באמצעות אתר האינטרנט שלה(www.thaiparadises.com) או באמצעות נציג טלפוני/אינטרנטי.
באמצעות השימוש באתר www.thaiParadises.com ,אתה מסכים לציית לתנאים אלו ,שייכנסו לתוקף באופן מיידי. אם אינך מסכים לציית לכל התנאים וההתניות הבאים,אנא אל תיגש ו / או תשתמש באתר www.thaiparadises.com

תאי פרדייז עשויה לשנות תנאי שימוש אלה בכל עת על ידי פרסום שינויים באינטרנט. אנא עיין בתנאי שימוש אלה באופן קבוע כדי להבטיח שאתה מודע לכל שינויים שנעשו על ידי תאי פרדייז. המשך השימוש שלך באתר www.thaiparadises.com לאחר השינויים מתפרסמים משמעותו שאתה מסכים לציית לתנאים אלו כאשר מעודכנים ו / או מתוקנים.

אין להעתיק , לשכפל, לפרסם מחדש , להוריד , לפרסם, לשדר, להעביר , להעמיד לרשות הציבור , או בדרך אחרת להשתמש בתוכן האתר www.thaiparadises.com ( תמונות, כתובות, מידע כולל של טקסט, תמחור , וכו ')בכל דרך שהיא , למעט השימוש אישי ולא מסחרי . כל שימוש אחר בתוכן www.thaiparadises.com דורש אישור מראש ובכתב של תאי פרדייז תאילנד.
תנאי השימוש
1. חשבונות משתמשים
2. תוכן
3. תוקף מוצר, שינויים ותיקונים
4. תמחור & תכלילים / מנועים
5. תשלומים וביטולים
6. עיבוד תשלומים
7. מדריכי טיולים פרטיים
8. מבצע משתמשים תאי פרדייז בלבד
9. שוברים של תאי פרדייז
10. שוברי מתנת תאי פרדייז
11. דרכונים, ויזות וביטוחים
12. הבהרה והגבלת אחריות

1. הגבלות על שימוש
אתה מסכים להשתמש ThaiParadises.com ואתרי אינטרנט אשר מזוהים עם ThaiParadise למטרות חוקיות בלבד , ובאופן שאינו פוגע בזכויותיהם של אחרים, להגביל או למנוע שימוש של מישהו אחר והנאה של השימוש ב ThaiParadises.com .
השימוש שלך ThaiParadises.com או כל אתרים המזוהים עם תאי פרדייז מיועד לשימוש אישי, לא מסחרי ו / או לביצוע בקשות לגיטימיות להזמין את המוצרים או שירותים המוצעים באתרנו. אתה מסכים לא להשתמש באתר זה כדי לבצע בקשות בצורה ספקולטיבית , ניצול לרעה למטרת שקר או הונאה . אתה מסכים שלא להשתמש ברובוטים או באמצעים אוטומטיים אחרים כדי לגשת לאתר זה , אלא אם ניתן הרשאה מפורשת מראש ע"י חברת ThaiParadises.com .
2. אתה יכול לתרום לאתר במספר הדרכים שונות , כוללים ביקורות כתיבה, העלאת תמונות , העלאת הפרופיל הציבורי שלך ,ושליחת תגובות על התרומות של משתמשים אחרים דירוג ( "התוכן" שלך).
אנו עשויים להשתמש בתוכן שלך במספר הדרכים שונות , ובכלל זה להציג אותה באתר, ולפרמט אותו, לערוך אותו לבהירות ודקדוק, לשלב אותו בפרסומות ויצירות אחרות , יצירת יצירות נגזרות ממנו, לקדם אותו , לחלק אותו, ונאפשר לאחרים לעשות את אותו הדבר בהקשר לאתרי האינטרנט שלהם ופלטפורמות מדיה ( " מדיה אחרות") . ככזה, אתה בזאת באופן בלתי הפיך מעניק לנו רשות להשתמש בתוכן שלך לכל מטרה. אתה גם באופן בלתי הפיך להעניק למשתמשים של האתר והמשתמשים של כל אמצעי מדיה אחר את הזכות לגשת לתוכן שלך בקשר עם השימוש שלהם באתר זה וכל מדיה אחרות . בנוסף לכל האמור לעיל, אתה מוותר באופן בלתי הפיך על כל תביעות וטענות של זכויות או ייחוס מוסריים ביחס לתוכן שלך .
אתה עלול לחשוף את עצמך לאחריות אם , למשל התוכן שלך מפר כל זכות של צד שלישי , לרבות זכויות יוצרים, סימנים מסחריים, פטנטים , סודות מסחריים, הזכויות מוסריות, זכות לפרטיות , זכות הפרסום, או כל קניין רוחני אחר או זכות קניינית ; מכיל חומר כי הוא כוזב, בכוונה להטעות, או משמיץ ; מכיל חומר שאינו חוקי , כולל דברי שטנה בלתי חוקיים או פורנוגרפיה ; או בדרך אחרת פוגע , או פוגע או דוגל להפרה של כל חוק או תקנה.
אנו עשויים להסיר או להחזיר את תוכן משתמש מהעת לעת על פי שיקול דעתנו הבלעדית . לדוגמא, ייתכן שנסיר את הביקורת שרשמת, אם אנחנו מאמינים שהוא מפר את הנחיות התוכן שלנו. אין לנו חובה לשמור או לספק לך עותקים של התוכן שלך , ואין אנו מבטיחים כל סודיות בנוגע לתוכן שלך.
ThaiParadises.comוחברות הבת שלה עשוי להציג פרסומות ומידע נוספים בסמוך לאו כלולות בתכנים שלך באתר ואמצעי התקשורת אחר . אתה לא זכאי לפיצוי כלשהו לפרסומות כאלה. אופן, שיטת ושל פרסום כזה במידה כפופה לשינוי ללא הודעה מפורשת על כך.
3. כל המוצרים , הסיורים והשירותים המוצעים על ידי ThaiParadises.com תקפים בהתאם לתאריכים שהוצגו בThaiParadises.com או כל אתר מזוהה עם ThaiParadises.com . ThaiParadises.com אינו אחראי או אחראי לכל מידע שהוא אינו מספק באופן ישיר .
כל הבקשות לשינויים / תיקונים של הזמנות יש להפנות לצוות שירות לקוחות של ThaiParadises.com כדי שיוכל לטפל ולקדם את הבקשה.
ThaiParadises.com אינו גובה תשלום לתקן או לשנות תאריכי הזמנה קיימים , כל עוד הבקשה מתקבלת על ידי צוות שירות לקוחות שלנו יותר מ 30 ימי עבודה לפני מועד הנסיעה .
לא ניתן לשנות או לבטל אירוע מיוחד , כרטיס תאטרון,כרטיס כניסה לספארי לילה,כרטיס למופעים (כגון פאנטאזי שואו,סיאם נירמיט,מופעי קברט וכדומה) . מכירות של כרטיסים אלו הן סופיות ולא ניתן לשנות או לקבל החזר במקרה של ביטול מכל סיבה שהיא.
בקשה לביטול הזמנת טיולים - במידה והבקשה לביטול נתקבלה יותר מ 30 יום מתאריך שבו אמור להתקיים הטיול יש אפשרות לבטל ולקבל זיכוי מלא בניכוי הוצאות בנקאיות והוצאות חברה נוספות.
בקשה לביטול 30 יום או פחות מ 30 יום ממועד הטיול כרוכה בתשלום דמי ביטול מלאים.
כרטיסי טיסה לטיסות פנים-
כרטיסי טיסה לטיסות פנים אשר נרכשים באמצעות חברת תאי פרדייז הם כרטיסים מוזלים עם תנאי ביטול קשוחים ולכן מרגע אישור ההזמנה וכירטוס אין אפשרות לשנות תאריכים,שעות,יעד טיסה ובנוסף אין אפשרות לבטל הזמנה ולקבל החזר עבור הזמנת כרטיסי הטיסה שבוטלו.
כל הבקשות האחרות לשינוי מועד טיולים (אשר ניתנים לשינוי) והתיקונים בכפוף לזמינות על ידי הספקים שלנו ו / או נותני שירותים.
תאי פרדייז לא יכולה להבטיח את ההצלחה לשינוי מועד של כל בקשה .
אם תתקבל בקשה לשינוי תאריך בתוך 30 ימי עבודה או פחות ממועד הנסיעה, צוות תאי פרדייז ינסה לכבד את הבקשה שלך , עם זאת שינויים שנעשו 30 ימי עבודה או פחות ממועד הנסיעה המקורי שלך עשויים לגרום לבקשת תשלום נוסף.
4. תמחור & תכלילים / מנועים
מחירים האטרקציות והטיולים המופיעים ב ThaiParadises.com ואתרי אינטרנט מזוהים עם ThaiParadises.com הם לאדם, אלא אם צוינו אחרת .
המחירים מבוססים על התעריפים המקומיים וההמרה לשערים מטבעות אחרים מבוצעת ע"י מערכת המרות בינלאומית לפי שער מטבע חוץ כפי שנקבע על ידי ThaiParadises.com .
5. תאי פרדייז בע"מ היא חברה רשומה בתאילנד , כאן תחת המכונה "החברה" .בכל מקרה של בעיה/אי שביעות רצון בנוגע לטיב השירות של הזמנות שבוצעו בחברת תאי פרדייז ,בין אם ההזמנות בוצעו אונליין ובין אם בוצעו בסיועו של אחד מנציגנו,הלקוח מתחייב להודיע לחברה ברגע קרות המקרה או בתוך 24 שעות לכל המאוחר במייל רשום לכתובת האינפו המופיעה ע"ג אישור ההזמנה(info@thaiparadises.com) וטלפונית לאחד ממספרי הטלפון המופיעים על אישורי ההזמנה ונציג החברה ישתדל לסייע מהר ככל האפשר. תלונות שישלחו לאחר מספר ימים או לאחר החזרה לארץ המוצא לא תתקבלנה.
בכל סכסוך הנוגע לטיב השירות/להזמנות ו/או כל הקשור אליהן ,במישרין או בעקיפין ,ינסו הצדדים להגיע לידי פתרון משביע רצון .במידה ולא יסתמן פתרון משביע רצון פתרון הסכסוך יהיה נתון בסמכות השיפוט הבלעדית של בית משפט בצ'יאנג מאי,תאילנד.
הגבלת אחריות על הזמנות :
תאי פרדייז,חברת תיירות המקשרת ומשמשת גם כמתווך בין הלקוחות לבין בתי מלון , חברות תעופה ,חברות הסעות וספקיות טיולים המספקות שירותים .
לכן החברה אינה נושאת באחריות לטיב השירות המסופק ע"י כל אחת מספקיות השירותים,במקרה של אי שביעות רצון מכל סיבה שהיא, אובדן ,פציעה, נזק שיכול לקרות ללקוח, כולל אלו המתרחשים במהלך/מחוץ לסיורים או תכניות.
תאי פרדייז בע"מ לא נושאת באחריות לתקלות/שינויים/ארועים או כל דבר אחר אשר קורה במהלך השהייה במלון/טיול/אטרקצייה/טיסות פנים והינם באחריותם הבלעדית של המלון/חברת הטיולים/אטרקצייה/חברות התעופה לטיסות פנים בתאילנד.
תאי פרדייז בע"מ אינה אחראית למצב שבו הגעתם למלון ולא אהבתם את המלון/חדרים/מתקני המלון.
לכן אנו ממליצים בחום רב להיכנס לאתר האינטרנט של כל מלון בהצעה,להתרשם מהתמונות,לקרוא את המפרט המלא של החדרים כפי שהם מתוארים באתר המלון ולקבל שם את כל המידע המלא לגבי מתקני המלון.
במידה ולא אהבתם את המלון ניתן לפנות אלינו ואנו נפנה למלון בבקשת ביטול/שינוי לפני תנאי הביטול והשינוי המצויינים בהמשך .
תאי פרדייז בע"מ אינה נושאת באחריות לאיחורים ושינויים בלוח הזמנים של טיסות פנים ואינו נושאת באחריות לביטול טיסות פנים מטעם חברת התעופה.
אנו ממליצים לבדוק ולאשר את זמני טיסות הפנים מולנו 24-48 שעות לפני מועד הטיסה.
כל אובדן או הוצאות נוספות שנגרמו בשל עיכובים , תאונות , אסונות טבע, פעולות פוליטיות(כגון הפגנות,שביתות וכדומה) או הגבלות ממשלתיות , חייב להיות בתחום אחריות הלקוחות ומכוסה על ידי הלקוחות.
לכן אנו ממליצים להצטייד בביטוחים מתאימים לפני הנסיעה לחו"ל.
חשוב להבהיר ולציין חד משמעית כי כל שינוי ו/או מחדל הקשור בחברת התעופה אינו מהווה עילה לתביעה כנגד חברת
THAIPARADISE.COM והאחריות כולה היא על חברות התעופה במקרה זה וכי חברת THAIPARADISE.COM תהיה פטורה מכל פיצוי בגין שינוי ו/או מחדל שכזה.
הטיפול במטען נמצא באחריותו של הלקוח לאורך כל הסיור.
במקרה של הזמנת כרטיסי טיסה (טיסות פנים/טיסות בינלאומיות) חברת תאי פרדייז שומרת לעצמה את הזכות לחייב כרטיסי אשראי של לקוחות ע"י חברות תעופה/משרד נסיעות אשר דרכם בוצעה הזמנה של טיסות פנים/טיסות בינלאומיות עבור הלקוח והנפקת קבלה ללקוח עבור כרטיסי הטיסה אשר הוזמנו תתבצע ע"י חברת התעופה ו/או משרד הנסיעות אשר דרכם בוצעה ההזמנה .
התכניות , המסלולים , השירותים והמחירים שלנו , מבוססים על תאריך מסוים, ולכן כפופים לשינויים ללא הודעה מוקדמת , לפני או במהלך הסיור. אנו שומרים לעצמנו את הזכות לספק מלונות/טיולים/טיסות חליפיים במקרה של אי זמינות .
לפני הטיסה-לקוחות אחראים להשגת אשרות ומסמכים רלוונטיים להיכנס באופן חוקי למדינה.
6. הפקדה / תשלום -צעד ראשון , בעקבות קבלת בקשת ההזמנה שלך, אנחנו נבדוק ונאשר זמינות טיול / כרטיסי טיסה ולאחר מכן נשלח לך אישור על כך או נעדכן אותך טלפונית.
השתתפות בסיור תאושר למשתתפים רק לאחר קבלת פיקדון/תשלום עבור ההזמנה בלבד. הזמנה ללא הסדרת תשלום מראש תבוטל ומשמעותה שאין הזמנה. פיקדון חייב להתקבל על ידי החברה לפני תחילת השירות שנרכש.
תשלום/פיקדון/מקדמה עבור הסיור,הזמנת כרטיסי מופעים או כרטיסי כניסה לשמורות טבע שנרכשו אינו ניתן להחזרה כיוון שהוא אמור לכסות דמי ההזמנה שלנו והוצאות. הוראות תשלום ופרטים יישלחו עם הרישום לסיור שלנו. עבור כל השירותים אנו מבקשים תשלום מלא. תשלום יכול להתבצע על ידי העברה בנקאית לחשבון החברה בתאילנד או בכרטיס אשראי .
אנו מקדמים בברכה ויזה ומסטרקארד.
ביטול-במקרה של ביטול על ידי הלקוח (ות ) ,החברה תשמור את סכום ההפקדה של שירותים הנדרשים. החברה מצידה לאחר שנקבל את הפיקדון, לא רואה כל סיבה או צרוך לבטל את הסיור/הזמנה כלשהי שבוצעה, אך החברה שומרת לעצמה את הזכות לבטל כל טיול בכל עת,
במקרה כזה (של ביטול כלשהו מצד החברה) כל התשלומים / הפיקדון שכבר נעשה יוחזרו ללקוח ויהווה סילוק מלא של טענות כלשהן מצד המשתתפים.
הזמנת חדרים במלונות - בתי המלון מתחייבים לסוג החדר שהוזמן+ארוחת בוקר אך לא יכולים להתחייב לבקשות מיוחדות כגון באיזה קומה החדר,מה הנוף שנשקף מהחלון,מיטה זוגית/2 מיטות יחיד,דלת מקשרת,חדרים צמודים ועוד בקשות מיוחדות שונות.
בקשות מיוחדות תאושרנה/לא תאושרנה ביום ההגעה למלון ובשעת ביצוע צ'ק אין בקבלה על בסיס זמינות.
בקשות לביטול מלונות - במקרה של בקשה לביטול הזמנת מלונות למעלה מ 30 יום לפני ההגעה יוחזר זיכוי מלא בניכוי 3% עעמלת כרטיס אשראי חו"ל אשר נגבה במועד התשלום עבור ההזמנה,הוצאות משרד והוצאות בנקאיות .הזיכוי (בניכוי ההוצאות)יועבר בהעברה בנקאית בלבד מחשבון החברה בתאילנד לחשבון הבנק של הלקוח.
במקרה של ביטול הזמנת מלונות מתחת ל 30 יום ממועד ההגעה למלון הלקוח יחוייב דמי ביטול מינימליים של 2 לילות + בניכוי 3% עמלת כרטיס אשראי חו"ל אשר נגבה במועד התשלום (ע"י חברות האשראי בתאילנד)עבור ההזמנה,הוצאות משרד והוצאות בנקאיות.
מלונות בקו פנגן וקו טאו גובים דמי ביטול מלאים בכל חודשי השנה( לא ניתן לקבל החזר) מרגע ביצוע ההזמנה.
תאריכים מיוחדים כגון חגים מקומיים בתאילנד , עונה גבוהה החל מתאריך 15.12 עד ה 05.01 (כל שנה) מלונות בכל רחבי תאילנד גובים דמי ביטול מלאים ללא אפשרות קבלת החזר במקרה של ביטול מכל סיבה שהיא.
ביטול הזמנת מלונות בעת ההגעה למלון/תוך כדי שהייה במלון - בנוסף לכל האמור לעיל כל המלונות שומרים לעצמם את הזכות לגבות דמי ביטול מלאים ללא אפשרות החזר במקרה של בקשה לביטול הזמנת חדרים ביום ההגעה למלון /בעת ההגעה למלון או תוך כדי שהיה במלון.
מדיניות החזר-פיקדונות הזמנה אינם ניתנים להחזרה לכל שירותים .שירותי סידור לתיירים יש לבטל בהודעה המוקדמת של מינימום 30 ימי עבודה על מנת להיות זכאי להחזר , בניכוי פיקדון העמלות שלנו ועלויות נוספות כגון עמלות בנקאיות /עמלות חברות אשראי וכדומה.
עונה גבוהה : במהלך עונה גבוהה יש כמה הסתייגויות ומדיניות החזר שונה עבור הזמנת לינה במלונות וכדומה.
במקרה שתחליט להפסיק את סיור מכל סיבה במהלך הסיור או לפני סוף תכנית מסודרת מראש, לא יינתן החזר עבור חלקים שונים של הטיול/תכנית וארגון טיול שלא נעשו או נעשה בהם שימוש.
7. זוהי אחריות של הלקוח עצמו לפגוש צוות / המדריך שלנו או נציגו ,בשעה והתאריך מוסכם וצויין באישור הסיור הסופי שלנו.
בטיחות-בשל אופיים של רוב טיולי ההרפתקאות שלנו, משתתפים חייבים להיות מודעים לסכנות שעלולות להיות קשורות לפעילות . לכן אנו ממליצים לך להצטייד בביטוח מתאים לפני מועד היציאה לחו"ל. המשתתפים אחראים לאובדן או נזק של ציוד שסופק. משתתפים מסכימים לקבל את סמכותו של מנהיג מדריך / סיור לאורך הסיור.
8.קבלת ואוצ'רים למלונות וכרטיסי טיסה עבור טיסות פנים - לאחר התשלום עבור המלונות/טיולים/כרטיסי הטיסה לטיסות פנים,תקבלו למייל את הואוצ'רים לכל מלון אשר הזמנתם ואת כרטיסי הטיסה עבור טיסות הפנים.
אנא עברו עליהם בקפידה ובדקו היטב את הזמנתכם.
במידה ולא נקבל מכם במייל חוזר תוך 48 שעות הערה לגבי וואוצ'רים או כרטיסי הטיסה,תאי פרדייז בע"מ לא נושאת באחריות לגבי טעויות בואוצ'רים למלונות/טיולים או בכרטיסי הטיסה .
9.אם אתה מבצע רכישה באמצעות קידום קוד ThaiParadises.com , או אם קיבלת הנחה מיוחדת במהלך הצעת מחיר חברת ThaiParadises.com , תאי פרדייז עשויה לבטל את תוקף ההנחה שלך או הצעת המחיר המיוחדת.
בקשה לשינויים בהזמנה לאחר סיום הזמנה ואישורה-ברגע שתהליך הרכישה הושלם חברת ThaiParadises.com יכולה להחליט , על פי שיקול דעתה הבלעדי, להמשיך לכבד את ההנחה שניתנה לך או הצעת התמחור המיוחדת /מוזלת שניתנה לך אם תבצע שינוי/תיקון לאחר רכישה בהזמנה שלך. עם זאת ThaiParadises.com שומרת לעצמה את הזכות לפסול ההנחה שניתנה לך או הצעת תמחור מיוחדת אם בחרת לבצע שינויים במסלול הנסיעה שאושרה .
10.מדי פעם הספקים שלנו ו / או ספקי שירותי טיולים עשויים לבצע שינוי תאריכים , מחירים, תכלילים , כיסוי , דרישות גיל, וכו ' כתוצאה מכך , תאי פרדייז שומרת לעצמה את הזכות לבטל , לשנות או להחליף את כל שירות , סיור, כרטיס או מוצר שהוזמן ישירות באתרנו/דרך נציגנו טלפונית/במייל /במשרדי תאי פרדייז או דרך אתר אינטרנט מזוהה עם ThaiParadises.com , בכל עת, מכל סיבה שהיא.
במקרים כאלה, במידה והלקוח לא מרוצה מהחלופות המוצעות, הלקוח זכאי להחזר מלא של מחיר הרכישה המקורי .
על אף האמור לעיל , כאשר ובמידה ואנו מיודעים מראש על ידי הסוכנים , ספקי השירות שלנו ו / או ספקי טיולים על שינוי משמעותי להזמנה ו / או לסיור , מוצר או אירוע שהוזמן, אנו עושים כל מאמץ על מנת ליידע את הצרכן, סוכן נסיעות ו / או מפיץ מורשה, על מנת לתקן או לחדש את נושא ההזמנה במהירות האפשרית .
מובהר בזאת כי כאשר לקוח מאשר את הזמנת החלופה אשר מוצעת לו ולאחר שנשלחו וואוצ'רים חדשים ללקוח הדבר יהווה סילוק מלא של טענות כלשהן מצד הלקוח .
11. דרכונים, ויזות וביטוח
אחריותם של כל הנוסעים , בלי הבדל לאום והיעד, כדי לבדוק עם הקונסוליה של המדינה בה הם מבקרים לדרישות כניסה הנוכחיות.
כמו כן מומלץ לוודא דרישות בריאות ודרישות ויזה בקונסוליה המתאימה לפני היציאה.
מומלץ לרכוש פוליסת ביטוח נסיעות מקיפה לפני היציאה. אם תבטל את הנסיעה שלך או לשנות באופן משמעותי את תאריכי נסיעות , פוליסות רבות תפצה את העלות של דמי ביטול והוצאות נלוות .
12. הגבלות על שימוש
אתה מסכים שאתה לא תשתמש ,ולא תסייע או לאפשר לאחרים :
להשתמש באתר כדי לאיים , להונות, להסית, להטריד, או לתמוך בהטרדתו של אדם אחר , או בדרך אחרת להפריע לשימוש של משתמש אחר באתר ;
להשתמש באתר כדי לשלוח או להעביר דואר זבל, מכתבי שרשרת , תחרויות, דואר זבל , סקרים, או הודעות המוניות אחרות , בין אם באופן מסחרי או לא ;
להשתמש באתר באופן שעשויה ליצור ניגוד עניינים , כגון ביקורות מסחר עם בעלי עסקים אחרים, או כתיבה או שידול ביקורות ;
להשתמש באתר לקידום גזענות או אפליה נגד קבוצות מוגנות;
להשתמש באתר כדי להפר כל זכות של צד שלישי , כוללים כל הפרה של ביטחון , זכויות יוצרים, סימנים מסחריים, פטנטים , סודות מסחריים, זכות מוסרית , זכות לפרטיות , זכות הפרסום, או כל קניין רוחני אחר או זכות קניינית ;
להשתמש באתר כדי לשלוח או לשדר פורנוגרפיה או תוכן לא חוקי ;
להשתמש באתר לבקש מידע אישי מקטינים או לפגוע או לאיים לגרום נזק לקטינים;
להשתמש ברובוט, עכביש, חיפוש באתר / יישום אחזור , או מכשיר אוטומטי אחר , תהליך או אמצעי גישה , לאחזר, לגרד , או אינדקס באתר או בכל תוכן באתר ;
לנסות לקבל גישה בלתי מורשה לאתר, חשבונות המשתמשים, מערכות מחשב או רשתות המחוברות לאתר באמצעות פריצה, כריית סיסמאות או בכל אמצעי אחר ; שימוש באתר או בכל תוכן אתר להעביר כל וירוסים, תולעים , פגמים, סוסים טרויאניים או פריטים אחרים שלטבע הרסני ( באופן קולקטיבי , " וירוסים " ) ; להשתמש בכל מכשיר , תוכנה או שיגרתי שמפריעה לעבודת התקינה של האתר , או לנסות להפריע לעבודתם התקינה של האתר; להציג דרישות תנועה מוגזמות ; שימוש האתר להפר את האבטחה של כל מחשב ברשת , לפצח סיסמאות או קודי הצפנת אבטחה ; לשבש או להפריע לביטחון , או בדרך אחרת לגרום נזק ל,התוכן באתר או באתר , להסיר , לעקוף , להשבית , נזק או להפריע בכל תכונות הקשורות לאבטחת האתר , תכונות המונעות או מגבילים את השימוש או ההעתקה של תוכן אתר , או תכונות שלאכוף מגבלות על השימוש באתר .

הסכם השתתפות--השתתפות בתוכניות שלנו משמעותה הסכמת הלקוח לתנאים לעיל ותשלומי הפיקדון ששולמו מהווים כהסכמה וקבלה של התנאים הכלליים שלנו הרשומים באתרנו.
בכל מקרה,הנוסח של תנאי השימוש /ביצוע הזמנות המופיע באתרנו באנגלית הוא הנוסח הקובע לצורך כל קביעה משפטית.

התקן פלאש לא נמצא